Redo att kicka igång dagen

Sitter med min frukost, kaffe och macka. Plus en extragrej som min underbara Erik
hade dukat fram, en activia yoghurt jordgubb.
Han är verkligen underbar min lillkille <3
 
Yoghurten är köpt till Erik, han har inte velat äta efter han spydde, men jag tror inte att han tyckte om den. Han har ätit halva ur två buttar. Jag tycker inte om den, det är sällan jordgubbssmak är gott, det är så himla sött.
 
Har chattat med underbara Emelie, får se om vi får ett besök senare :D
 
Nu ska jag iaf plocka undan lite och dra en repa med dammsugaren.
Ska sätta på musik och en maskin med tvätt också.
 
Go go go!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0