Risig

Usch, jag mår inte alls bra. Och det blir säkert inte bättre av att jag känner att jag verkligen måste vara fit for fight imorgon. Dels för att vi anmält oss och betalat men absolut mest för att det är bra träning för Bonzo, och för mig. Om vi ska fortsätta ställa ut så är det bra att göra många nu när han är valp och alla utställningarna för honom är inofficiella. Vi måste se till att han tycker att det är roligt också, och han känner ju av om jag tycker det är roligt.
Och självklart är att det är roligare när vänner också ställer ut på samma plats och man slipper vara ensam. Då blir man säkert nervösare också.
 
Sitter just nu och försöker få i mig mat, Ajje har gjort god mat som vanligt. Ungsgrillat kött med keso och sallad. Jag hade tre droppar vin kvar som jag dricker till.
 
Hahaha, Ajje tog en öl till maten, och nån var sugen på att smaka...
 
Det var bara dom sista dropparna han fick, så ni kan vara lugna...
 
Tog en bild på mina busiga små gullungar också
 
 
Nu ska jag försöka få i mig lite mer mat och hoppas att jag piggnar till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0