Så mycket bullshit

Har nu fått det bekräftat
 
Det snackas skit om mig
 
Jag "visste" det ju redan eftersom personen ifråga snackar skit om alla hon haft i sitt liv.
 
Så känner ni henne, jepp, då har hon snackat skit om er.
Och garanterat har jag hört det
 
Ingen är skonad, inte ens den hon lever med!
Och nej, jag ser inte det här som skitsnack, det här är fakta.
 
Men fine, jag kan gärna vara talk of the village en vecka eller två till folk hittar nåt nytt och spännande att snacka om. Jag är inte stolt, men jag står med rak rygg och jag sover gott.
Alla gör nog inte det
 
Det är bara att bryta ihop och komma igen och det tänker jag göra. På fredag nångång.
 
Hahaha, herregud vilka absurda nivåer saker kan hamna på, helsjukt.
 
Just nu är jag helt slut psykiskt men jag känner att jag har börjat rensa hjärnan på det som tagit ner mig.
 
Som en fågel Phenix reser jag mig ännu en gång ur askan!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0