Saknaden kommer tillsammans med våren...

Tog med mig Erik och Bonzo och åkte ut i skogarna för att checka läget lite.
Längtar sjukt mycket efter att få promenera med Bonzo i dom härliga skogarna som min specielle skogskompis visat mig. Ska inte försöka lura mig själv, jag kommer att sakna hans sällskap på promenaderna.
Varken vill eller kan umgås som vi gjorde, vill däremot gärna träffa honom för att åter få uppleva det vi hade.
 
Vackra skogar, vackra vyer över vackra sjöar och skönt sällskap. Sådär så man går och småpratar om ditten och datten och slappnar av i knoppen och hela kroppen. Hahaha, rimMian!
 
Alltså friden man får i skogen är helt oslagbar!
 
Tog några bilder med mobilen idag
 
Nej, vi var inte vid nån sjö och tittade idag
Blev lite mörk bild då solen låg in, det forsade ordentligt!
 
Bonzo upptäckte att snön var mjuk och sval, så han passade på att ta sig ett litet snöbad :)
 
Kan ni se var vi var?
Min skogsvän kan det säkert iaf, skicka mig ett sms om du vill gå nån gång.
Det sista som dör är hoppet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0