Skitmigrän

Idag blev det sovmorgon, gick inte upp förren strax före elva.
Det finns en anledning, och den heter migrän.
Fasen också, mår illa och svettas/fryser. Har druckit kaffe, ätit min knäckemacka, tagit en "cocktail"(två panodil och en ibumetin)tagit en migräntablett och gosat och lekt med Vovvi.
Gjort allt jag kan med andra ord, hoppas verkligen det släpper snart!
 
Efter operationen är det, relativt sett, väldigt sällan jag har huvudvärk eller migrän.
Så skönt att slippa, tyvärr är det när man nån gång får ont som man är tacksam för att slippa och som man tänker på hur sällan man har det nu för tiden.
 
Det var så roligt med min egopic igår, la upp den på instagram och fb också och fick så många fina kommentarer.
Och jag väljer att suga i mig och tro på dom!
 
 
Nu ska jag göra mig iordning och ta en promenad med min underbara Vovvi.
Han har ju inte fått nån promenad än, det är guld värt att ha trädgård att släppa ut sin hund i. Det är verkligen värt att man får mocka där då och då. Ska bli intressant att se hur många gånger man kommer att trampa barfota i hundbajs i sommar....hahaha, så fräscht!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0