Soon to be....crazy!?

Usch, vilken dålig update det blivit idag!
Har varit rätt fullt med att fixa och greja lite, inte minst inför helgen som kommer..
 
Ni tror väl inte att jag ser fram mot den heller? Hahaha, är så jävla taggad!
 
Har swischat runt på New Yorker och HM och köpt leggings, klänning, shorts, nitbälte och lite smått och gott.
Så roligt att kunna handla på vanliga avdelningen nu!
Allt finns inte upp till storleken jag drar nu men mycket gör det. Plus att big size-avdelningarna kör storlekarna ner till den storleken jag har nu, så jag kan fortfarande gå där och göra fynd.
 
Jag vet en som vägrar köpa jeans i storlek 44 fast 42 är för litet, bara för att 44 är så stor storlek...hon går hellre omkring och ser fattig, urvuxen och obekväm ut, fattar inte sånt.
Kläder ska vara sköna, snygga och sitta snyggt. Så snyggt det går med den kropp man har oavsett vilken storlek kläderna är märkta med.
 
Vi åkte till Hubert för att träffa bästa goaste och snällaste Robert, jag ska låna hans lägenhet i Solna fredag till lördag så jag hämtade nyckeln till hans lägenhet. För synd nog stannar han inte i stan, hade varit kul att få sitta och prata och mysa med honom i lugn och ro :)
 
Nu har jag nyfilade och insmorda fötter med målade naglar, oj viken sommarkänsla jag fick av att ha lackade tånaglar!
Hahaha, mina tår sitter så snett att jag var tvungen att ta en bild till och kolla...
 
Hahaha, jaja, jag tycker om mina fötter ändå.
Undrar sa flundra vad jag ska ha på fötterna på lördag, vill ju ha snygga skor som jag klarar att dansa i hela kvällen. Hittade inga såna idag. Känns lite jobbigt, men löser sig väl antar jag :)
 
Imorgon ska jag hämta goaste Reneé och på tisdag har jag en date med underbara Marcus :)
Valpkurs imorgon också. På onsdag har jag provtagning inbokad inför 6-månaderskollen efter open.
På torsdag har jag inget inbokat...än
Har några goa vänner jag vill hinna träffa, vi får väl se hur det går med det.
Så har jag en massa kläder kvar att märka och packa till barnloppisen i helgen.
 
Det kommer att spelas en massa 80-talsmusik i det här hemmet den här veckan, bästa festmusiken!
Vovvi kommer bli helprillig för att jag kommer att vimsa omkring hela veckan, han som redan är en knasboll i värsta puberteten. Drygvovve ;)
 
Nu ska jag dansa ner i tvättstugan, sen ska jag faktiskt stryka. Det händer inte ofta, men ibland får man offra sig....avskyr verkligen att stryka!
 
Livet är underbart och livet ska levas!!
Come on, just do it!


Kommentarer
Linnéa

Härligt med sommar känsla....

Svar: Ja, underbart!
Mia

2013-04-22 @ 08:24:26
URL: http://www.idyllidalarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0