Sovmorgon

Vaknade och upptäckte att Erik fortfarande sov.
Och jag kände mig relativt pigg men orkade inte titta på klockan.
 
Det dröjde inte så lång stund innan Erik vaknade och vi låg och gosade en stund, och när jag tittade så var klockan tio i tio...hihi
Sååå himla skönt att få sova ut!
Behövde det efter igår som var jobbig
 
 
Nu har jag druckit mitt frukostkaffe och ätit min smörgås så jag är mätt.
Denise har precis kommit upp också och Bonzo har kissat på baksidan fast han satt i linan.
Hoppas han kan fortsätta med det till vi fått upp stängslet, vet inte när vi hinner få upp det.
 
Nu ska jag alldeles strax ner i tvättstugan och göra lite nytta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0