TGIF

Så himla skönt att det är fredag idag!
Men jag känner mig lite orolig för jag vill vara frisk imorgon så jag orkar visa upp Bonzo på bästa sätt.
Jag har tagit en imigran förutom dom andra tabletterna och värken har släppt.
Men jag är helt skakig, svettas/fryser och mår lite illa fortfarande. Gaah!
 
Fredag förra veckan stoppade Ajje Bonzo i badet, han har alltid duschat honom tidigare men nu var det badet som gällde. Och jag var ju bara tvungen att utmana lite, med mängden vatten i karet.
Hahaha, jodå Ajje hade i vatten nästan upp till kanten och naturligtvis var det inga problem alls med vår coola hund. Jag trodde badrummet skulle bli ordentligt blöt men tji fick jag :)
 
Lite småynklig såg han allt ut när han fått schampoot ursköljt. Slokande svans och öron, älsklingen!
 
Om en liten stund ska jag åka och hämta Erik på dagis, borde säkert inte köra bil med den här yrseln men jag får ta det extra lugnt och försiktigt. Han måste ju hämtas.
 
Älskade ungen min <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0