Tjohej!

Wiihoo!
 
Äntligen har valpkursen dragit igång!
Som jag längtat och väntat, och inte minst, varit rädd för att förstöra vår underbara hund i väntan på kursen.
Hahaha, nu vet jag att det inte är så himla enkelt att förstöra en hund.
 
Idag hade vi upprop och information, och lite fritt snack med frågor och prat.
Det känns som vi nog är ett bra gäng med en massa olika raser representerade.
Yvonne Z, Maria N och Lise-Lotte V bland andra.
 
Det var hundfritt den här gången, så kursen drar igång på allvar om två veckor. Dom återstående fem gångerna blir det träning med hunden och fika med teori.
Vi kommer att träna med en speciell bok som förebild, vi fick beställa boken om vi ville och det gjorde jag.
 
När vi pratade runt lite insåg jag att även om vi gjort en del misstag så har vi också gjort en massa saker "rätt"
Vi fick ett uppdrag till nästa gång, oh yes! Här ska lekas :)
 
 
När Ajje kom hem från jobbet idag så pep jag iväg upp till stan en sväng.
Jag gjorde något som jag velat göra i flera år men inte vågat.
Det var nån som sa "Du har gjort den där tatueringen. På en sittning. Men vågar inte ta hål i öronen?"
Hahaha, ibland behöver man bara nån som säger rätt sak.
 
Hahaha, jättebild!
Jag älskar min tatuering!
Mina underbara barn finns för alltid på min hud liksom i mitt hjärta
<3 <3 <3 <3 <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0