Umgänge och egopic

Jag och Bonzo har umgåtts med Mia och Alizza och det var toppen!
Först gick vi en promenad och hundarna busade till och från som två unghundar...hihi, tur det är precis vad dom är också! Sen gick vi in hos Nygrens.
Jag och Mia drack kaffe och hundarna var som galna!
Tömde ut vattenskålen över golvet två gånger, härjade runt med mattorna och busade, skällde och stojade.
Blev helt slut bara av att titta på dom :)
Bonzo hade gärna velat krypa in i kaninen Links bur.
 
Det gäller att tanka vatten mitt i allt bus!
 
Jag tycker att jag inte ser bra ut alls och blir så dålig på bilder jämt.
Men innan jag åkte till Mia idag la jag en makeup, för att jag kände för det och för att jag ville prova mitt nya smink från Mary Kay. Och banne mig om jag inte tyckte att jag blev rätt snygg!
Och inte nog med det, jag är nöjd med fotot också! Bingo liksom.
 
Lite löst skinn och påsar under ögonen får man väl räkna med :)
 
Vad tycker ni?


Kommentarer
Jotti

Så bra at Bonzo og Alizza kan være litt sammen :-) Fin trening for begge to. Og bildet av deg var kjempefint også.

Svar: Ja, det är toppen. Idag var dom lite väl glada, tog det aldrig lugnt. Tack snälla du! :)
Mia

2013-04-11 @ 21:42:23
URL: http://karioghelmer.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0