Värk

Känner i magen och hela kroppen hur dåligt jag mår av det som händer mina älskade vänner just nu.
Ni vet vilka ni är.
 
Två riktigt fruktansvärda saker.
Jag har inte upplevt nåndera av dessa saker personligen, så jag kan omöjligt förstå hur dom berörda känner och mår just nu.
 
Men jag känner hur jag mår och vet att det naturligtvis är oändligt mycket värre för er.
 
Jag är totalt knäckt, och som vanligt när jag blir knäckt så drar det fram fler saker för att jag då inte orkar hålla käft. Har inte kraft och ork att stå emot.
 
Men det kan jag lova, jag finns här för er!!
Dygnet runt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0