Vårkänslor och cyklar

Mmmmmm, njuter!
 
Försöker koppla bort morgondagen och lyckas ganska bra.
Har suttit ute och haft det skönt idag också, åt lunch på altanen.
 
Har inte tagit några kort för när solen lyser ser man ju inte vad man tar kort på med mobilen, plus att jag haft fullt upp med att hålla ansiktet i solstrålarna :)
 
Tog fram min, Denises och Eriks cyklar från garaget.
Erik cyklade bort till Oliver och vände, Denise cyklade några meter bara för att känna på. Hon fick inte cykla mer för det var så dåligt med luft i däcken.
Jag har inte cyklat alls, för jag vet inte var jag har cykelnyckeln, och cykeln var såklart låst.
Ska ta och leta efter den när jag skrivit klart här.
 
Fick nyss besked om att Fredrik inte kommer den här helgen, han kommer nästa.
Det blir bra det, vi har ju inte träffats på evigheter! Saknar honom :)
 
Sitter här och känner efter hur jag egentligen mår just nu.
En viss oro i kroppen känner jag inför imorgon, men tar man bort det så mår jag verkligen bra nu.
Känns otroligt bra!
 
Fan också!
Fick nu väldigt dåliga nyheter :'(
 
Ska gå undan en stund och sörja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0