Vin är gott

 
 
 
 
 
 
 
 
Sitter och smuttar på ett glas vin, så gott!
Har tuggat i mig två små kycklingvingar och funderar på om jag kan äta fler eller om jag ska ta kött och bulgur...
 
Hahaha, svåra beslut får man fatta ibland!
 
Risken är att vingarna är för flottiga för mig att äta...
Så det får bli kött och bulgur...mumsegott!
 
En dag som denna kan jag säga att det är intressant som tusan att kolla bloggstatistiken, hahaha
 
Mår så bra jag kan just nu, bävar för fredag för den kommer inte att bli rolig.
Och sen måste jag ju ladda om för utställningen på lördag...mmm
 
Vi vet ännu inte om det blir nåt besök av Fredrik i helgen, hoppas på det iaf.
På måndag börjar valpkursen...
 
Nej, mer mat nu!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0