Zalando

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår klickade jag hem ett par dojjor...hehe, Ajje kallar mig Imelda ibland.
Men faktum är att just nu så har jag inte många skor alls...
 
Fast många är ju ett relativt begrepp...hahaha
Har fått lite mindre fötter så lite nytt behöver jag ju :D
 
Jag har inte handlat från Zalando innan, men fri frakt gör det värt att prova.
Jag betalade skon direkt, tycker det är skönt att slippa lösa ut paket eller att få en faktura.
 
Dom har väldigt mycket grejor, alldeles för mycket för att bara sitta och bläddra igenom och hoppas på att man hittar nåt. För mig är det lättare om jag vet ungefär vad jag letar efter när jag går in där. Blir så trött och blasé annars. Leveranstiden är 3-5 dagar.
 
Vet inte varför jag föll för dom här skorna. Tycker såklart dom är snygga.
Jag gillar nitar men tycker att det lätt kan bli för mycket med större och utstickande nitar på skor.
Dom här var "lagom" även om det säkert bara är ditklistrade metallpluppar.
Är skorna bara sköna och lagom storlek så blir jag säkert nöjd, jag får återkomma om det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0