Antagningsbesked 2

Joråsåatt, migrän har jag....den tysta yrsliga typen som jag verkligen inte gillar.
Jag har hellre ont faktiskt!
 
Borde anat oråd direkt när jag ville städa och plocka, det är känslor jag ofta får när jag har migrän.
Jag har plockat, dammat, sorterat och packat lite.
 
Och förstås tagit både en "cocktail" och en imigran, håll tummarna att dom hjälper.
 
Just nu äter jag lunch...vet att jag måste fast aptiten lyser med sin frånvaro.
 
Jisses, låter som jag inte är på gott humör alls.
Men det är jag!
 
Slutgiltiga antagningsbeskedet har kommit idag och nu känner jag mig trygg i att jag kommit in på förskollärarprogrammet på Högskolan Dalarna, himla skönt!
 
 
Den 26 augusti drar det igång med upprop
Före det ska jag kolla schema, litteraturlista och leta kurslitteratur.
 
Om en och en halv timme ska jag skjutsa Erik till dagis och så åka och jobba, så nu ska jag vila en stund innan jag måste tömma tumlaren och fixa inför jobbet.
Åh, vad jag hoppas att dom vill ha kvar mig som timvikarie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0