Bestämt mig!

Jag har iaf bestämt mig för att jag inte kommer att åka till parken imorgon kväll.
 
Ska spara mina slantar istället och göra saker som kostar lite eller inget.
 
Just imorgon blir det mer packa och packa
Och jag borde väl se till att måla skåpet och hyllan om dom ska bli klara nån gång...helst till måndag.
Haha, tur man är optimist ibland iaf.
 
Men iaf, om nån vill dricka en kaffe med mig i helgen så kommer jag som ett skott.
Kommer ju bli knäpp i huvut om jag inte träffar nån annan än mig själv och dammråttorna.
 
Ska lägga Erik nu, sen tror jag förbaskemig att jag ska nanna jag också.
Eller iaf om en stund :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0