En lördag som snart är gjord

Åkte iväg på loppis och till Rusta på berget...
På loppis hittade jag en fin burk med lock som ska få tjänstgöra som askkopp på balkongen sen...tror jag iaf :)
Jag hittade också sex fina kaffekoppar med fat för 30.-
Det är inte så ofta jag använder kaffekoppar men när det är kalas är kan det vara roligt att duka med såna.
 
Egentligen letade jag efter djupa tallrikar, har inga sådana nämligen.
Letade på både Hammarbackens och Gammelgårdens loppisar men det fanns bara för stora.
Jag vet vad jag vill ha :-)
Små djupa tallrikar vill jag ha
 
Tror det finns bra på Dollar store, men jag ska försöka klara mig till jag kommer till Gekås i slutet av september.
Woohoo! Vad jag längtar! Inte så mycket till själva shoppande även om det är roligt, det roligaste blir att få träffa en massa nya vänner, Fredrik, Max och Annika tex.
 
På Rusta köpte jag en turkos flaska och en korg, typ gammal vedkorg.
Alltihop ligger kvar ute i bilen, ska ta in och fota en annan dag så ni får se :-)
 
Nu halvligger jag i soffan, har nyss ätit god mat och druckit ett glas vin. Mår rätt gott :-)
Har under dagen fått lite roligt att se fram mot, hoppas jag är liten nog....
Tony vet vad jag pratar om....hahaha
 
Köpte en sån här på Rusta också....
Så himla god!
 
Nu ska jag gå ner i tvättstugan igen och sen gå och rensa ur min säng. Den är full av grejor jag har kastat ner ur överskåpen till garderoberna i sovrummet...det är ju inte jättekul att komma in dyngtrött när jag ska sova och hitta en säng full med grejjor....det vet jag av egen erfarenhet.
 
Usch vad mcket kartonger och säckar det står överallt! Men nästa helg kan jag börja lasta ut i bilar och släpvagn.
 
Gillar min jacka!! Hihi
 
Kommer att lägga mig tidigt ikväll, är sååå trött!
 


Kommentarer
Anonym

hej <3 jag är nog den Lyckligaste kille som går i ett par skor du vet inte hur glad du gör mig .för att du finns för mig älskar dig mia saknar dig Längtar efter dig är så stor men snart är jag i din famn ;-) puss älskar dig

Svar: <3 Älskar dig!
Mia

2013-10-03 @ 10:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0