Första dagen

Oj, har haft en lång dag idag!
Första dagen på högskolan, en massa massa info...
En massa massa människor...
 
Att ha focus i skolan...
 
I en föreläsningssal som var rätt hitech...
 
Hela min framtid är ett oskrivet blad...
 
 
Fick en massa goodie bagar :-)
Behöver nog inte köpa några kulspetspennor den här terminen...
 
Är så jäkla trött nu, och har huvudvärk.
Ska vara i Falun 8:30 imorgon, ska hämta upp Chrystyna 7:15.
Chrystyna är en mycket trevlig kvinna som åkte med mig idag också.
Hon ska bli språklärare.
 
 
Gullvi har varit här och pratat lite, alltid såååå himla trevligt :-)
Känns som hon och jag kan stötta varann på ett bra sätt.
 
 
Her haft en bra dag idag. Men...
Känner mig ledsen...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0