Fredag 23 augusti

Hehe, ja igår var jag som sagt väldigt nere...blir så full av skit när jag är det.
 
Åkte in på stan på väg till jobbet för att köpa linsvätska, parkerade på Åhlénsparkeringen och gick ut på gågatan, precis utanför dörren hade ett äldre par parkerat sig....har varit orolig varenda gång jag varit på stan dom senaste åren, orolig att jag skulle stöta på dom två. Så jäkla typiskt att det skulle vara precis igår jag gjorde det...
 
Hursom helst så gav jag blanka fasen i att ens titta på dom...varför skulle jag slösa en blick på dom?
När jag var klar på stan hade jag tid att åka till Tony en kortis, fick tröstkram och det behövdes och var skönt.
 
På jobbet var det kaos när jag kom...men efter ett par kaosgrejor blev det lugnt.
Kände mig så sorgsen, och det gjorde jag idag också när jag jobbade.
Vet ju inte om jag får komma dit och jobba nån mer gång, vill det så mycket.
 
I förrgår bjöds det på smaskens på jobbet
 
Nåt jag verkligen avskyr här i livet är att tanka...men idag tankade jag en av jobbilarna.
Har bildbevis på det...hihi
Jaaa, borde verkligen ta bort nagellacket....
 
Idag har jag mått psykiskt bra, förutom sorgsenheten, men jag roade mig med att vakna med migrän.
Och migränen har hängt med hela dagen. Så länge jag var på jobbet var den helt klart hanterbar men när jag kom hem blev den hemsk. Lade mig och sov, men då blev den värre.
 
På väg hem åkte jag förbi Tony igen och fick kaffe och lämnade tillbaka hans jobbnyckel som jag lånat några dagar.
Hihi, han åkte till jobbet när jag åkte hem och tog helg.
 Mer än helg :-(
 
Jag fick två paket idag :-)
 
MC-handskar
Och en riktig MC-jacka med skydd och grejor. Ingen ryggplatta men det för jag komplettera med sen.
Nu fattas byxor och boots. Byxor har jag på gång om jag kan ha dom.
Skönt att slippa tänka på att jag inte har bra utrustning om jag när jag får chansen att åka MC dom närmaste åren. Och det blir inte panik att få råd när det är dags att ta kort och köpa egen hoj.
 
Hoppas att jag hinner provåka jackan och handskarna med Tony innan säsongen är över för i år.
Har ju ingen aning om hur länge man kan åka, hur kallt man pallar med.
 
Haha, jag ser ju verkligen pigg och glad ut på bilden va?
Jag hade värsta migrånen, vågade inte köra bil ens så Ajje var snäll nog att skjutsa mig till blomsteraffären och hämta paketet med jackan.
Och hundarna tyckte att doften av läger var himla intressant tydligen.
 
Har ätit god middag och druckit ett glas gott rödvin, sen sedvanligt fredagsmys..chips, godis och jordnötter. I alltför stor mängd...som vanligt.
 Sa ju sedvanligt...
 
Kommer snart att gå och lägga mig, är slut efter gårdagens depp och dagens migrän
 
Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0