God morgon på er!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe, så himla gott.
Vaknade vid 9 men somnade om...så jag är ganska nyvaken nu.
Har lite ont i huvudet och ryggen, men det blir nog snart bättre.
 
Har inte packat nåt den här veckan, så det ska jag nog göra idag, tvätta och mäla och försöka plocka av huven från skotern står också på schemat.
Blev lite sugen att åka på loppis i stan också, har inte varit på nån av loppisarna på nåt år nu. Kanske kan hitta nåt till min lägenhet....
 
Hahaha, dom är lite sega här dom jag bor ihop med så det lutar åt att jag åker ensam en sväng.
 
Jag är också seg men jag måste försöka skaka av mig den känslan och få lite gjort!
Det håller ju inte att gå omkring och slappa sig genom livet, speciellt inte när livet(dvs jag själv) bjuder på så många jobbiga saker som händer på en gång.
 
Får hoppas att jag lyckas bjuda mig själv på lite lättsamma och roliga saker att blanda dom jobbigare sakerna med :-)
 
 
Umgås med goa vänner tex!
 
Och ta tillvara dom små ögonblicken i livet som är speciella
 
För livet är underbart och livet ska levas!
Och det här är nåt jag verkligen tror på...för genom åren har jag märkt att det är så.
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och svälja mina mediciner och sen kicka igång den här dagen och göra den till en riktigt bra dag!
Gör det du med!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0