God morgon!

Hoppas natten varit god och att ni sovit bra.
Jag har sovit gott tror jag men är fortfarande aptrött.
Tröttheten kommer nog av att det är för mycket som händer just nu, som ska bearbetas i min förvirrade skalle.
 
Hade en liten kris igår, men jag red ut den utan att göra nåt dumt.
Hade tankarna på att göra en grej som jag sedan skulle fått ångra länge.
Skönt att kunna lyssna på förnuftet ibland!
 
 
Sitter och dricker mitt älskade kaffe och skriver en to do-lista för idag.
 
Har bla en massa packning kvar att göra, himla tur att jag inte behöver få ut alla mina pinaler ur huset på en gång.
Tack för det Ajje! Du är bäst!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0