Jag har lagat mat idag!!

Satte skräck i min familj idag!
Talade nämligen om att jag skulle laga mat :)
 
Jag lagade en gratäng som Tony bjudit på.
Ris, kassler och lite annat smask i, hur god som helst!
 
Min variant blev också hur god som helst!
 
 
Gjorde en smarrig sallad till också :)
Så blev det jordgubbar och glass som efterrätt :)
 
Efter jobbet åkte Erik och jag med Denise till Falun och tandregleraren, hon fick "räls" så nu står det inte på förren hennes tänder står i raka led ;)
 
Vi passade på att äta på BK och gå in på kupolen och göra det stället osäkert :)
 
För mig har det varit en bra men ansträngande dag så nu är jag såååå trött!
Är ledig imorgon så jag ska sova ända till jag vaknar...
 
Faktum är att jag är tröttare än jag borde vara, å andra sidan är det ovanligt mycket verksamhet uppe i min skalle nu. Har så mycket att tänka och fundera på.
Plus att jag har magkatarr.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa
 
Kram på er alla!
 


Kommentarer
Stockholmsjenna -En del utav HorseSpot

gott!

2013-08-16 @ 16:27:43
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0