Laddar...utan musik

Har precis målat naglarna röda, rätt snyggt fast naglarna är otäckt korta...
Dricker en rom & cola, nästan iaf för jag har vit rom i och det blir ju lite fel och inte lika gott som med mörk rom.
 
Ska snart fixa håret och lägga make up och sen försöka hitta några kläder jag trivs i.
Det ser ut att bli uppehåll men jag skulle ändå vilja ha min skinnjacka som Hanna tog med sig hem för flera veckor sen. Vet fasen inte vad jag ska ha för jacka på mig, utan kommer jag att frysa även om jag har tänkt cykla.
 
Först ska jag till min nya goa vän Linda i Stenbäcken, hon ska visa Forever Living-produkter.
Sen ska vi mingla och dricka lite vin innan vi gör byn osäker...Yeey!
 
För en stund sen såg jag ut såhär
Mums! Chokladmask!
 
Idag har vi skaffat en lastpall som ska målas och bli sänggavel när jag flyttat, det känns så mycket trevligare att ha en sänggavel, inte så kalt och ogästänligt.
Sen tog Ajje, Erik, jag och hundarna en promenad ner till byn. Nalle var väldigt taggad på alla andra hundar så det blev inte direkt avslappnat. Vi kikade på brandbilar och såg båtarna i Poker Run dra iväg, sen gick vi hem via lekparken. Det var rätt häftigt när båtarna gasade iväg, inte som ett gäng motorcyklar men...
 
Oj, nu är det dags att sätta fart ser jag!!
 
Ha en underbar kväll alla!!
 
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0