Liten uppdatering

Har haft en bra helg med musik, socialt, gott att dricka och prat :)
 
Idag har Lollo hälsat på på väg från Ludvika hem till Enköping :)
Sen åkte jag, Ajje, Erik och hundarna till Storsand och badade. det var så skönt i vattnet!
Nalle älskar ju att bada och idag kom Bonzo i också, Ajje och Erik doppade sig också. Jag gick i till höfterna men gladNalle stänkte med tassarna och Bonzo ruskade på sig så linnet jag hade på mig blev alldeles blött.
 
Tyvärr blev det inga bilder knäppta då vi hade fullt upp med varsin hund.
 
Nu har jag sista jobbveckan framför mig...jobbar alla dagar utom fredag så det kommer att säga poff så är sommarjobbet över :(
Sen är jag ledig två veckor innan plugget drar igång...spännande :)
 
 
Det kommer bli en tidig kväll i säng idag, jobbar dag imorgon och är jättetrött nu....inte riktigt van att komma hem till sängen efter fem på morgonen :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0