Måndag morgon....

Igår åkte jag till Tony och tittade klart på Sons of Anarchy...
tur man vet att det kommer nya avsnitt i september nån gång :)
 
Soffmys med Tony, kaffe, glass och dom gosiga mysiga katterna!
Då kan man titta på nästan vad som helst...nästan
 
Tror jag har nån infektion i kroppen, har inte mått bra fysiskt sen i onsdags. Känner mig allmänt gurglig och har lite ont i ryggen, ska sätta på musik, småpacka lite men framför allt ge mig tid att vila idag.
 
Ikväll ska jag jobba :)
Måste ju ha energi och ork till det...har jag otur, vilket jag ju brukar ha, så är det absolut sista veckan jag jobbar på mitt underbara jobb. Vill verkligen  vara kvar!! Håll tummarna för att jag får det så är ni snälla! :)
 
Imorse gav Denise sig iväg för sin första skoldag i åttonde klass!
Och jag åkte till tandis med Erik. Det verkar som han är lite rädd för tandis :-(
 
 
Nu ska jag sätta på den där musiken och ta värktabletter och ett äpple
 
Ha en underbar dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0