Migrän!

Vaknade idag med en jäkla migrän, det smarta när man vaknar så är att gå upp och ta en tablett.
Men jag somnar liksom om i rena paniken och ett försök att sova bort skiten. Hehe
Dags att se till att ha vatten och medicin vid sängen kanske....
 
Nu har jag iaf tagit medicin, mina vanliga piller, druckit kaffe och ätit frukost.
Så nu ska jag vila bort smärtan, ska ju jobba ikväll ju!
 
Idag är det en månad till jag flyttar, så mina tankar rör sig såklart en hel del runt det, packningen, vad jag måste fixa innan dess och inte minst, hur det ska bli.
Jag tror att det kommer att bli otroligt jobbigt att leva ensam i början, men att jag kommer att vänja mig och uppskatta att vara själv. Det är iaf min förhoppning.
Jag kommer ju inte att vara ensam på jorden och jag har vänner jag litar på nära.
 
Kort sagt ska det bli skönt att vara singel!
 
Naturligtvis finns rädslan där...rädslan att få leva ensam resten av livet.
 
Nu ska jag lägga omkull mig i soffan en stund
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0