Mjukstart

 
 
Sista veckan på sommarjobbet är inledd.
Känns inte roligt alls, för jag trivs verkligen kanonbra.
Jobbade dag idag, var ofärgad. Det innebär att jag får vara i den av grupperna som behöver mig bäst.
Jag sällade mig till utegruppen och fick jobba förmiddagen med Helena och Eva och eftermiddagen med bara Helena.
När allt var fixat gick vi mot köket för lite kaffe, när jag kom ut i korridoren kom Alexandra fram till mig och gav mig en kram! Så jäkla gosigt!!
Hon hade saknat mig :) En sån härlig tjej hon är!

Jag blev ju lite full av kärlek och glädje så jag var tvungen att ge Emelie en kram....sprida vidare kärlek va :)
Kramade om dom när dom slutade sen också.

Efter den starten på dagen kände jag mig fridfull och glad när jag jobbade, att jobba med Helena och Eva gjorde inte saken sämre :)

Det var lite spännande idag också för en del av dom ordinarie kom tillbaka efter semestern.
Roligt att träffa dom idag, Tony bla :)

Imorgon har jag sovmorgon eftersom jag ska jobba kväll. Men jag tänker ändå lägga mig alldeles snart.
Är så trött ikväll

Suck, va snygg!!
 
Nomnom!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0