Rubrik

Sovmorgon idag och det var så skönt.
Dumpade igår kväll och kom inte isäng förren vid 12...åt pannkaka med sylt och grädde...had it coming
 
Igår hämtade Tony upp mig med motorcykeln så vi åkte en vända.
Bla så åkte vi till hans moster och drack kaffe, himla trevlig kvinna :-)
 
Men alltså ärligt!
Blir helt lyrisk, religiös och hög av att åka motorcykel.
Och det är toppen för jag var jätteglad på förmiddagen igår, sen blev jag jättelåg.
Gissa var jag hamnade när det blev klart att jag skulle få åka motorcykel?!
Och när jag hade åkt?!! Jisses!
Hihihihi
 
Hmmm, kanske skulle ta en bild på Tonys hoj och inte slta ut den här bilden...hehe
 
Har börjat samla på mig utrustning jag behöver när jag åker hoj. Tradera är ett bra ställe. Har vunnit en jacka och ett par handskar, bara att hålla tummarna för att dom passar.
Hjälm har jag, men skulle behöva nåt bättre till fötterna. Igår hade jag mina jodpurs och var kall om fötterna när jag kom hem. Inte så att jag frös när vi åkte så det är ju inga problem så.
 
Har precis ätit frukost, har kaffe kvar i koppen...mums!
Sen blir det tvättstugan och packa...eller lite måla kanske...hmmm
 
Ska jobba kväll idag
Usch, tänk om det är sista dagarna jag får jobba på mitt underbara jobb...

Vill verkligen fortsätta, kollegorna är toppen och vt är roliga och härliga.
 
Känner mig verkligen lyckligt lottad, har världens underbaraste barn, Ajje är världens underbaraste ex och jag har världens underbaraste vänner. Ni som känner för att ta åt er på den får göra det!
För jag har både gamla och nya vänner som passar in där.
Jag har fått ett par vänner i sommar som jag hoppas kommer att finns i mitt liv länge, och så är det några som jag vill lära känna bättre.
 
På måndag börjar jag jobba och måndagen efter flyttar jag.
Nystart
 
Börjar nästan bli lite nervös för skolan...
 
Är det nån som känner för att hjälpa mig flytta så säg bara till....hehe, för hjälpa till vid flytt är ju nåt alla längtar efter.
Vi behöver inte vara så många, kommer att lasta en massa på helgen så det blir mest att lasta av på måndagen.
Är lite orolig för min rygg bara, provar och äter diklofenak nu och hoppas att det hjälper.
 
Nu är det dags att sätta fart så jag får något gjort före jobb
 
Tjingeling och ha en bäst dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0