Skitdag....

Ibland blir man lite galen på sig själv...
Jobbade kväll igår, hade larmtelefonen och glömde lägga av mig den innan jag åkte hem, suck!
Så jag gick upp kl 6 imorse, tuggade i mig en macka och ett åpple och åkte in till jobbet till kl 6.30.
Sen åkte jag hem och somnade om och sov till 8 :)
 
Har ätit frukost och druckit en massa kaffe, hoppades att jag skulle få besök men en del är segare än andra så det blev inget tyvärr.
Ibland behövs det inte mycket för att man ska känna sig värdelös och oönskad.

Vet att jag är jättekänslig och instabil just nu pga separation och flytt, men just därför vill jag umgås med andra så mycket som möjligt. Och just den här personen trivs jag bra med och han är bra att prata med, klartsynt som få.
 
Har chattat lite iaf.
Försöker tänka lite frammåt men hjärnan sätter liksom stopp på nåt vis.
Kanske borde tänka tillbaka på mc-turen häromdan, och se om jag kan bli gladare av den igen
 
Mmm, är rätt låg igen ifall du inte redan listat ut det.
Hatar att vara det, usch usch usch
 
Idag är mitt andranamn inte fövirrad och inte trött.
Idag är mina andranamn värdelös och oönskad.
 
Skulle behöva känna att nån brydde sig om mig
 
Att nån vill ha mig som en god vän i sitt liv
 
Förmodar att det är två saker jag kommer att grubbla en del om nu när jag är singel.
Har tyvärr stort behov av bekräftelse och det är nåt jag jobbar med att minska. Vet att jag har det för att jag har så dåligt självförtroende och för att min självkänsla är så låg.
Behöver lära mig tycka om mig själv så att jag orkar leva med bara mig själv, utan att någon annan nånsin talar om att han/hon tycker om mig.
Jag talar ofta om för mina vänner att jag tycker om dom, men det verkar inte vara vanligt att man gör så. Eller så tycker mina vänner inte om mig, men är det så så är jag hellre utan vänner.
 
 
Såg en så bra sak på fb häromdagen.
Skulle verkligen vilja ha en sån i min lägenhet!
Jag skulle läsa den varje dag och till slut skulle jag börja tro på den lite smått....
 
Kanske...
 
Känner för att ta en spade och gräva ner mig...
Ska försöka rycka upp mig och ta en dusch snart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0