Söndag, dan före pluggstart

Sitter och myser i soffan med ett glas vin...
Mycket vin blir det men det är samma flaska fortfarande och den är långt ifrån slut :-)
 
Har suttit ute i skuggan och pratat bort nån timme med Anders, han var bra klädd men jag hade linne och shorts...och när man sitter och pratar och har trevligt så känner man liksom inte att kylan kryper in i en...brrr
 
Han bjöd på väldans gott kaffe, glömde nog berömma honom för det. Han bryggde det med kanel i, kommer att göra det här hemma ibland också.
 
Jag har inte fotat mina loppisfynd än, har gjort lite nytta istället. Putsat ett fönster och annat skoj...hehe
Hämtade en bild från Rusta på en korg jag köpte där
Blir nog jättebra tror jag :-)
 
Imorgon bär det av till Falun  och första dagen på högskolan.
Det blir registrering och en massa information.
Hoppas att vi kan få litteraturlista också, Marina har en del böcker att sälja. Hoppas att det är några av dom som jag behöver....eller alla :-)
 
Ska snart ta min värkande rygg och mitt värkande huvud och lägga mig.
Börjar bli trött på både rygg och huvud nu!
 
Ska ta bort nagellacket, det som är kvar på naglarna, och bädda i sängkläder i sängen.
Gôtt med nytvättade sängkläder :-D
 
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0