To do or not to do??

Larz Kristerz spelar i Grängesbergsparken på lördag...
Och det hade varit roligt att gå av flera skäl.
 
 
Nostalgi att vara på den platsen igen.
Kul att se dom spela eftersom dom kommer från Älvdalen.
Roligt att träffa en massa människor, troligen några jag känner.
Behöver tänka på lite annat än skola, separation, flytt och allt annat.
 
Ska du dit?
Vill du ha mitt sällskap?
Maila mig på [email protected]
Smsa mig på 073-684 15 14
 
Ja vad fasen, mailadressen har jag snart inte kvar och mobilnumret står ändå på eniro...
 
Tidigare idag hade jag och min studiegrupp en träff på webben, man tycker ju att hundarna kunde vara moraliskt stöd åt matte...men så här såg dom ut!
 
Sickna söta slöisar!
Blir konstigt att inte vara deras matte :-(
 
Har äntligen tagit kort på dom där kopparna jag hittade på loppiset i lördags.
Tror att dom kommer att passa bra till en annan kaffeorienterad keramikgrej jag har men den är såklart packad så jag kan inte kolla förren jag packat upp i min lägenhet.
 
För några veckor sen köpte jag en ny väska på rean inne på H&M i Kupolen, tycker den är så snygg!
Har alltid gillat leopard :-)
 
Nu ska jag kolla lite mer på skolgrejorna och sen packa vidare, börjar få packpanik för det är så mycket kvar att packa! Började tex med Denises rum först idag....
 
Ska hämta Erik på dagis om en stund också
 
Glöm inte att höra av er om lördag!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0