Trött idag

Hmmm, la mig skapligt tidigt igår men har inte sovit särskilt bra av nån anledning.
Så idag är jag trött och har ont i ryggen.
Efter frukosten ska jag försöka gymnastisera igång ryggen.
Tur ändå att jag går kväll när jag har ont...
 
Jag jobbar kväll idag och dag imorgon så jag ska sova i stan hos min kära vän inatt.
Det känns så skönt att få ha den möjligheten :)
 
Har satt igång en maskin med tvätt före frukosten, men känner mig så jäkla seg idag, känns som jag bara vill somna om. Men jag ska försöka få lite mer packning gjort...dagarna går och jag har faktiskt inte all tid i världen att packa. Kommer att börja plugga veckan innan jag flyttar dessutom och jag har ingen aning om det blir den veckan. Om den blir chill eller om den blir stressig. Vet bara att jag ska till Falun minst två av dagarna.
 
Ska fixa lite saker på nätet och ringa några samtal och fixa saker.
 
Tjingeling!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0