Trött och ont i ryggen

Helt galet vad jag är trött idag!
 
Men jag har haft så roligt på jobbet idag!
Såklart blandat med allvar.
 
Jobbade med Tony, klart det blir roligt då :)
Poof, så var dagen slut!
 
Och då kom Emelie och Alexandra till jobbet :)
Det innebar ju goa kramar!
 
Mer kramar till folket!!
Hahahaha
 
Visst ser det skönt ut!?
 
Vet inte vad det är med min kropp idag, jag är så sugen på allt och är hungrig hela tiden.
Oavsett hur mycket jag stoppar i mig :S
Har varit sån några dagar nu, men nu går det nästan inte att hantera.
Ska snart dyka i säng och hoppas att känslan är borta imorgon.
 
Imorgon jobbar jag 7-11, sen blir det stress och hämta E på dagis och D hemma.
Klockan 13 ska D vara på tandregleringen i Falun.
Det borde ju gå vägen, eller hur?
 
På fredag är jag ledig och sen jobbar jag 7-16 lördag och söndag, sen är sommarjobbet över.
Så sorgligt!
 
Har sån lust att åka motorcykel snart igen, men det är ju inget nytt :)
Cool som jag är så varken tjatar eller panikar jag på det, jag bara längtar lugnt och stilla :)
 
Hoppas iaf att det kan bli åtminstone en vända till innan det blir för kallt.
För då får man vänta på skoterföre....
 
Nu känns det som om jag är mätt iaf, så jag ska krypa ner i sängen.
Sova gott så jag orkar jobba alla fyra timmarna imorgon.
Morgnarna är det mest att göra på jobbet men fyra timmar känns verkligen som ledigt...nästan
 
Nattis!
 
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0