Vissa människor alltså...

Det här inlägget vill jag inte skriva, och jag tänkte verkligen inte göra det heller.
Men väljer att göra det ändå...
 
Tycker att det är så fascinerande med människor, tyvärr är inte bara det positiva saker som gör mig fascinerad.
 
Fick en vänförfrågan på fb av en, för mig, okänd man. Han hade skickat frågan för att han sett min bild och blivit "nyfiken" på mig...vet såhär efteråt inte om jag ser ottroligt korkad eller bakom flötet ut på bilden...
 
Vi chattade lite och träffades en gång och höll sen kontakten.
Så en måndagsnatt vaknade jag av att jag fick flera sms...blev förstås orolig och kollade dom.
 
Det var tre sms från den här mannen där han sa att jag skulle dra åt helvete och där han kallade mig hora, och han skulle inte lägga till mig som vän igen...
Det visade sig att han druckit och fått nån fyllenojja och fått för sig att jag tagit bort honom som vän på fb.
Är det ok att kalla den som tagit bort en på fb för hora?
 
Nej, det är ALDRIG ok att kalla en kvinna för hora.
 
Jag ringde upp honom dagen efter och frågade vem fan han trodde att han var.
Han tyckte att allt var bra för att han sa förlåt, medan jag undrade om man borde dricka om man får såna fyllenojjor.
Jag undrar också hurdant han behandlar en kvinna han är tillsammans med...när han behandlade mig sådär.
 
Jag sa att jag nog inte tyckte att ett förlåt var nog och att jag inte visste om jag skulle kunna förlåta honom.
Skickade senare ett sms till honom och talade om att jag skulle ta bort honom på fb och blockera honom.
 
I måndags fick jag ett sms från honom "Hej läget gör du kram xxxxx"
I tisdags kom ett till "Hej planer idag då lust att ses kram xxxxx"
Svarade såklart inte på dessa!
Sen var det lugnt till i fredags då kom "Hej vad skulle du säga om en öl ikväll vore kul att umgås lite sen dra ner till gamrocken kram xxxxx"
Lite senare fick jag "Då tar jag bort ditt nummer tack o hej" eftersom jag inte svarade....
Jag var på gamrocken med min goa vän Tony och det kändes himla skönt då vi såg den här typen där.
 
Trodde han att jag skulle säga nåt i stil med att onej! Ta inte bort mig! Jag förlåter dig, du får gärna förolämpa och trampa ner mig i dynga bara du stannar i mitt liv...suck!
 
Fascinerad är bara förnamnet!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0