Carpe Diem

Magontet har släppt men jag känner ett stort obehag fortfarande.
Känner mig rastlös och handlingsförlamad samtidigt.
 
Men jag tänker inte låta mig besegra ig själv, för just nu är det bara mig själv jag slåss mot.
Fågeln har lämnat boet, fågeln är förlorad.
 
Dags att jag tar tag i livet, Carpe Diem, Carpe Noctem och gör världen till en ljus plats igen!
En ljus och trevlig plats för mig, min familj och mina vänner.
En plats för trevliga möten, aktiviteter och skapande av nya roliga minnen!
 
Den här helgen var det tänkt att Fredrik skulle hälsa på från Linköping, men han är sjuk plutten.
 
Så nu ligger helgen öppen för nya planer, eventuellt ska vi hitta på något med Emelie och Joakim.
Ska göra saker med Bonzo, träna, promenera och gosa.
Ajje vill säkert åka skoter, tja vi får se helt enkelt.
 
 
Ännu mer sant idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0