En morot

Jag har som mål att börja jogga lite smått i vår, det bestämde jag mig för i höstas. Då tänkte jag också att jag skulle ha en morot, eller en piska om man ser det så, för att peppa mig själv.
 
Det hade jag totalt glömt bort!
 
Kom på det för en liten stund sen och nu har jag surfat runt lite och jag fastnade för Vårruset. Namnet till trots så är det gå, lunka, löp och det är ju bra. Dessutom går det i många städer och nu i vår.
 
Och det kanske tom är roligt!!?
 
Jag vill såklart ha sällskap! Så masa er in på hemsidan http://www.varruset.se och känn efter om det är nåt för dig! Vore så roligt om vi kunde göra det ihop :) Lämna en kommentar eller maila mig om du vill med!
 


Kommentarer
Sari

Kommer du till Göteborg?
Jag vill också springa!
Sari

Svar: Nej, det blir inte Göteborg. Troligen blir det Västerås eller nånstans nära. Dottern som bor i Enköping är intresserad :)Du får komma upp! :)
Hehe, och jag har inte börjat jogga än så springa blir det nog inte för mig....hihihi
Mia

2013-02-05 @ 13:00:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0