Fint främmat!

Nu har underbara familjen Schött åkt hem. Det var så mysigt att ha dom här.
Vi åt spagetti och köttfärsås som enkelt blir vuxenmat med sallad, baugetter och parmesan.
 
Jag hade sån himla tur att jag hade en flaska rödvin hemma också!! Mums!
 Erik tyckte att Nova är så söt och han är nog minsann lite kär i den lilla sötfisen.
 
Samo kom in en stund innan dom åkte hem och Bonzo var som vanligt väldigt på honom. Samo har en ängels tålamod med busvalpen Bonzo, men idag fick han till sist nog och sa ifrån ordenligt.
 
Bonzo satte sig och tittade på husse och som han pep!
Men det gav bra effekt, Bonzo blev inte det minsta rädd för Samo, men det var väldigt tydligt att han fick respekt för sin stora kompis. Blir intressant att se hur det blir nästa gång dom ses.
 
Glömde helt bort att bju på kaffe, och nu är jag tvärsugen så jag ska sätta på en kopp.
Sen blir det lite mer vin...hihi
 
Men blir det mello ikväl tro?
Återstår att se för hittills har det inte gett mersmak och vi är ju inga mellotittare egentligen.
 
 
Tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0