Frågor?

Hej mina kära läsare, jag har precis vaknat efter en liten middagslur såhär på morgonen.
Vi kom i säng sent igår och jag gick upp ovanligt tidigt idag så tröttmössan var verkligen på.
 
Nu känner jag mig piggare och redo att ta itu med det jag måste göra idag.
Förnya recept
Köpa linsvätska
Promenera
Tvätta
Städa
Färga håret på Denise
Träna
 
Jag har ringt VC och där kan jag inte göra mer än vänta på att dom ringer tillbaka.
Så nu ska jag sätta i linserna, klä mig och pysa iväg till stan och köpa linsvätska.
 
Är det nånting ni vill veta om mig?
Är det något ni vill att jag ska blogga om?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0