Full fart!

Det är så roligt att gå på promenad med Bonzo, han är så full av upptäckaranda och livslust! Och en annan sak jag kom att tänka på idag, är att mellan kiss- och bajsstopp så går det undan.
Vilket är toppen för mitt flås!
 
Ett annat stort plus med att promenera med hund är att folk pratar med en, inte alla men många. Och speciellt andra hundägare som vill låta hundarna hälsa, är ofta trevliga.
Som paret med söta tiken Vizla som vi träffade på en promenad igår, jättetrevliga att prata med medan Bonzo och Vizla sprang runt lösa och lekte. Hoppas att vi träffar på dom fler gånger.
Tog tre mobilbilder på förmiddagspromenaden idag.
Hahaha, det blir mest hundrumpa när man tar kort på Bonzo
Tur den är himla söt <3


Kommentarer
Amanda Blomkvist

Haft en bra dag idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Haha, den får väl duga. Himla söt Sid du har!/M
Mia

2013-02-26 @ 18:47:19
URL: http://amandablomkvist.blogg.se/
Jotti

Søt bakfra og søt forfra, fine Bonzo :)

Svar: Ja, Jotti! Så är det så det spelar ingen roll alls :)Kram
Mia

2013-02-26 @ 20:16:21
URL: http://karioghelmer.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0