Hästberg

Idag åkte vi med Bonzo till min pappa och hans fru Gun, dom bor i Tuna Hästberg.
 
Bonzo och deras tvååriga boxertik Ofelia fann varann nästan direkt och sen lekte dom, och lekte och lekte och lekte...himmel vad dom lekte. Ibland tog dom en micropaus innan dom satte igång igen.
 
Alltså, att ta kort på en busig valp och en glad boxer med en långsam mobil är inte lätt!
Det ser ut som Bonzo är större än Fia, men det är han inte....än!
 
Som alltid fick vi gott fika, mums!
Det var himla trevligt att hälsa på och det brukar det vara
 
Nu sitter jag hopkurad under en filt, blev så frusen när vi kom hem, händerna är som is. Men jag tror att dom tinat lite nu när jag skriver på laptopen, skriver ganska fort.
 
Ska kura mig en stund och sen ska jag skutta ner i tvättstugan
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0