Låst

 
Lite dålig bild och ja, jag har snott den från Fb :)
 
Men tanken är himla bra tycker jag!
Och det är något som iaf jag behöver tänka mer på, att blicka frammåt, mot nya mål och upplevelser.
Jag har alltför länge stått och stampat och inte velat gå vidare "ifall att" saker skulle bli annorlunda.
Jag har kanske varit på rätt spår lite grann eftersom jag jobbat för att ha saker att se fram mot. Fredagen som var tex när jag var ut med tjejjerna, Mary Kay här i söndags. Nu i helgen kommer äntligen vår härliga vän Fredrik och hälsar på. Det ska bli så roligt! Vi har inte träffats på jättelänge!
Snart ska jag även få min första tatuering...så spännande!
Sen blir det hundutställning, kryssning med 50 andra tokar, soooommaaaaar!! och i augusti ska jag på konserten på Ullevi...wiieehooo!!
Så kommer det förstås hända en massa andra roliga, och mindre roliga saker i vårat liv.
För det är det roliga och bra jag ska fokusera på, på det/dom som finns i mitt liv, inte på det/dom som saknas mig. För det gör mig inte lycklig!
Just nu känner jag mig otrygg och har det jobbigt med vissa men förhoppningsvis stillar det sig snart, jag ska inte göda den idiotin mer.
Det här året har jag lärt känna flera underbara människor och jag har en stark känsla av att det kommer att bli fler! Jag tycker också att det är roligt att ha fått lite kontakt med dig Rose-Marie :)
 
Så gott folk, kära läsare, dags att sätta snurr på cykeln och få upp farten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0