"lördag" hos Petterssons

Sitter i soffan och slöar efter frukosten, har nyss pratat i telefon med en vän som kommer hit imorgon med sin familj. Ska bli så roligt! Ibland är det svårt att få till en träff fast man bor i samma by, men nu äntligen blir det av.
Dom har också en eurasier, från samma kennel som oss och som Bonzo är släkt med. Det var dom som tipsade om vår uppfödare och det är jag så glad och tacksam över.
 
Nu ska jag plocka fram kläder till Erik, göra mig iordning och sen packa matsäck. Vi ska göra en utflykt med skotern. Det ska bli så mysigt.
 
 
Bilden är från ett par veckor sen när Ajje var på utflykt med barnen och Bonzo.
 
Ska ta med stora kameran och hoppas få till lite bilder idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0