Mår fint!

Vår goa underbara lilla vovvi Bonzo blir aaaaldeles helgalen på kvällarna!
Och på förmidagarna sover Vovvi och matte.
Så nu blir det till att vända lite på dygnet för oss. Sagt och gjort, i morse gick jag upp samtidigt som Ajje och Erik.
Vi åt frukost i lugn och ro, sen tog vi en promenad och sen direkt upp till stan där närmaste djuraffär finns.
Vi handlade ett nytt halsband, ett halvstryp i svart och silver. Så skulle jag ha ett stadskoppel att ha på utställningarna, det blev ett supersnygg i skinn. Jag köpte också ett märgben och en ställning med rostfria matskålar. Skönt att få upp matskålarna från golvet tycker jag.
 
Sen blev det gofika på Engeln med bästa, goaste och underbaraste Emelie.
Lite deepshit talk med henne, kan aldrig få för mycket av Emelie känner jag.
Vi gjorde Smebacken en vända också...vilket går fort!
 
Nu sitter jag och äter lunch och Bonzo sover. Jag skulle gärna sova jag med men det är snart dags att hämta goa Erik på dagis. Får vila lite sen och se till att komma i säng i tid ikväll.
 
Ser verkligen fram mot helgen! Det kommer bli roligheter i dagarna tre.
 
Och vet ni, jag mår så himla bra!
Emelie sa att jag utstrålade självförtroende och jag känner att jag gör det.
Jag är snygg och jag har allt jag behöver!
 
Jag är lycklig och jag är stark!
 
 


Kommentarer
Emelie

Du är fantastisk

Svar: Du är fantastisk!
Mia

2013-02-22 @ 12:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0