Mina barn

Det bästa som hänt mig i mitt liv är mina barn.
Dom är fem stycken, och alla är väldigt olika personligheter, som tur är.
Jag måste säga att dom fungerar väldigt bra med varandra och med mig och Ajje.
 
Det bästa med mina barn är att dom är mina allihop, och dom gör mig galet stolt!!!
Jag är superdålig på att höra av mig till dom, men jag tänker på dom varje dag. Det är bara ett barn jag träffar varje dag. Alex bor i Göteborg, Jocke bor...hmmm, här hemma men är ofta hemma hos flickvännen i Ludvika, Lollo bor med sambon i Enköping, Denise bor varannan vecka hos sin pappa och så Erik som bara bor här såklart.
 
Storebror Alex är min förstfödde som sökte jobb över hela Sverige på Buger King, fick jobb i Göteborg och flyttade ner. Lite avis är jag allt, jag älskar Göteborg!!
Han är kvar på BK men planerar att börja plugga.
Jocke har ett jobb som än så länge är rätt ovanligt, men det kommer att bli vanligare. Han är progamer och får alltså betalt för att "sitta vid datorn och spela" Esport kallas det.
Lollo tog studenten och körkort innan hon flyttade ner till sin Jens. Hon jobbade ett tag på Mc Donalds men jobbar nu som vikarie inom hemtjänsten. Hon ska börja plugga till hösten.
Denise går i sjunde klass och är familjens största djurälskare.
Hos sin pappa har hon två katter, här har hon en kanin och en hund, och vi brukar se till att hon får rida, även om det var längesen just nu.
Och minstingen Erik, han går på dagis. En stark kille som nog blir lika lång som pappa. Han hänger med sin pappa på en massa roligheter som skoteråkning och annat. Han har faktiskt en egen liten tuff skoter i samma färg som pappas stora :)
 
Mmm, mina barn, jag älskar er av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra, oavsett vad.
Jag är dålig på att höra av mig, men ni vet var jag finns när ni behöver mig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0