Nyklippt!

Idag har jag varit till bästa frisören i stan!
Marcus på Storgatan 31, han har klippt mitt hår och färgat ögonbryn och ögonfransar.
Jag tycker det är så skönt att alltid ha lite färg där utan att jag behöver använda mascaran.
Så är det skönt att bli lite ompysslad på en salong också :)
 
Snyggt va!?
 
Jag har, med korta undantag, alltid haft ganska långt hår. Har klippt kort några gånger men alltid låtit det bli långt igen. Jag har aldrig trivts i kort hår, förrrän nu. Klippte av mig håret inför "den stora håravlossningen" man råkar ut för några månader efter en GBP.
Jag opades i början av september och började tappa stora mängder hår för några veckor sen.
Det är väldigt trist och jobbigt att tappa så mycket hår, men jag vet att det kommer att sluta och att jag absolut inte kommer att bli flintskallig. Så för mig är det bara det där med att såt i duschen med en massa hår i händerna. Jobbigt! Vill ju inte bara skölja ner det i avloppet...hahaha.
Antar att min älskade make inte heller vill att jag gör det.
 
Naglarna har också blivit sämre, dom är alltid dåliga, men nu är dom superdåliga.
Jag försöker hålla dom korta och välskötta.
 
Jag har köpt hårfärg till Denises hår idag så jag ska färga det åt henne den här veckan.
Spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0