Pigg och matt...

Erik blir piggare och piggare och det har nu kommit till den punkt när han behöver aktiveras för att inte gå sin mamma på nerverna ;) Men han har fortfarande koppor som inte torkat så han få vara hemma såklart :)
 
Han har nu haft smittande koppor i över en vecka. Brukar dom sitta så länge?
Jag minns inte hur länge mina fyra äldre barn var sjuka.
 
Själv vaknade jag efter en orolig och väldigt obehaglig dröm på morgonen. En sån där som sänker hela dagen, får en att må kymigt och vilja hoppa över den dan.
 
Så en pigg femåring och en mindre pigg mamma.....hmmm.
Tur att Erik är kelig och kramsjuk också!!
 
Även om jag inte är pig idag så är ja frisk, och huset behöver städas!! Tvätten tvättas Bonzo behöver rastas och min kropp behöver tränas.
 
Gymmet måste vänta till Ajje kommer hem från jobbet och det ska bli sååå skönt.
Vill och behöver verklien komma igång på allvar med träningen nu, jag har mål att uppnå!
 
 
Igår åkte jag och Bonzo till Säter för att träffa min nya goa vän Reneé. Oj, vad hon var bra! Gillar henne skarpt. Träffade också hennes Mattias som hastigast :)
Reneé och jag tog en promenad med Bonzo på sjön Ljustern. Lite jobbigt utan broddar för jag är grymt rädd för att halka och spänner mig.
 Men det var så skön promenad och superkul att äntligen träffa Reneé!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0