Promenad

Jag, maken och Erik tog en träningspromenad med Bonzo.
 
Hehe, går nog bättre om man är själv med Bonzo, det var lite för mycket som distraherade honom.
 
Vi gick upp på elljusspåret där han fick springa lös, där ska han vara uppmärksam på flocken och hålla undan för skidåkare, komma på inkallning...uppmärksamheten var det inget fel på och inkallningen gick också bra.
Så tog vi vägen hem så vi fick träna gå i koppel också, jag höll korvbitar i handen så att han skulle vara uppmärksam på mig och gå fint vid min sida. Nu började han vara trött i både kropp och skalle så han blev väldigt distraherad i början. Men mot slutet hade han fattat grejen och det gick toppen.
 
Nu ska jag åka till stan och hämta hem Jocke :)
Har inte sett honom och Linn på läääänge!
 
Sen ska jag hem och duscha och så kommer Emelie och Joakim hit och äter, så kul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0