Sovmorgon

När jag hämtade ut medicin sist så fick jag munsönderfallande även av min nya medicin. Den verkar snabbare så jag känner åter av den sedetiva effekten, igår kväll orkade jag nästan inte ta mig från soffan, via badrummet till sängen igen. Känslan då är så obehaglig.
Låter jag tabletten falla sönder i munnen känns det också som att jag sväller upp i svalget, vilket ju är superläskigt! Så jag sväljer tabletterna med vatten. Ska nog inte ta munsönderfallande av dom igen, dom funkar ju ändå. Kanske tag jag tabletten för sent igår.
 
Imorse vaknade jag som vanligt när resten av familjen gick upp och gav sig iväg till sitt. Jag sonade om, blev väckt av Bonzo nån gång men orkade helt enkelt inte vakna då så jag sonade igen och vaknade tio i tolv.
 
Såklart var jag alldeles yr och konstig då, man blir ju det. Matbrist!
 
Klockan är nu två och Denise har kommit hem från skolan, jag känner mig fortfarande konstig.
 
Ska ta lite smoothie nu så jag kommer ifatt lite med maten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0