TGIF!!!!

Ikväll blir det utgång med tjejjerna! Åh, vad vi ska ha roligt och åh vad vi behöver det!
 
Ser fram mot en massa skratt och babbel.
 
Vi ska på Bistro Black Rock Grill och äta. Jag har spanat in menyn och har redan beslutsångest...hahaha
Just nu är det tre saker som lockar :)
 
Jag hoppas att vi drar vidare nånstans när vi ätit, men vi får se hur det blir med det.
 
Jag har nyss märkt upp lite mer kläder som ska ner till den lokala loppisen, jag har inte varit där och städat på hela veckan så det är säkert hur rörigt som helst på mitt bord.
När jag och Erik åker dit blir det lite ensamträning för Bonzo, vår duktiga smarta kille!
 
Sen ska jag tvätta och städa lite, fixa naglar och hår, lägga ansiktsmask, duscha och göra iordning mig. Sen bör det av hem till Mirva på lite försnack innan vi åker in till stan.
 
Hihihi, det pirrar i magen på mig och jag mår så himla bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0