Torsdag v 6

Idag har jag inte varken nån större lust eller nån speciellt idé till bloggen.
Men loggade in för att berätta om vad jag gjort idag :)
 
Kom ur sängen jättetidigt idag! Klockan 9! Hahahaha
 
Efter lunch kom Underbara Emelie och goaste Nova hit, vi kikade lite i min garderob, drack lite kaffe och försökte få Bonzo att inte slicka i sig, eller bita, Nova.
 
Ajje kom hem tidigt så då pep jag iväg in till stan för att kika lite på kläder, framför allt att se lite människor. Börjar känna av att jag varit hemma med Erik i två veckor...lappsjuka big time!
 
Jag handlade lite på Lindex :)
Ett par svarta byxor och en svart kofta bidde det.
En glittrig liten väska att ha imorgon kväll slank också med, och en kroppsscrub.
 
 
Oh, Yes!!
Imorgon ska jag ut med bruuudarna!
 
Suss gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0